• 1399/11/14
  • - تعداد بازدید: 299
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان شهید فرج اله رضازاده

آیین گرامیداشت دهه مبارک فجر بیمارستان قائمیه با غبار روبی قبور مطهر شهدای

به مناسبت ایام الله دهه فجر در راستای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل مراسم غبار روبی مزار شهدا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید فرج اله رضازاده قائمیه به نقل از "صادق ساسانی پور" به مناسبت گرامیداشت شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی مراسم غبار روبی مزار شهدا برگزار گردید در این مراسم ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان خصوصا شهدای انقلاب وجنگ تحمیلی، چهل و دومین دهه مبارکه فجر را گرامی داشتند.

شرکت‌کنندگان با حضور بر مزار مطهر شهدا ، قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کردند. 

 

"صادق ساسانی پور " رئیس بیمارستان قائمیه در این آیین گفت: شهدا با ایثارگری‌ها و جانفشانی‌ های خود چنان حماسه ای خلق کردند که انسان را متحیر می‌کند؛ در این ایام کادر درمان همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، در سنگر جهاد و ایثار قرار گرفتند و به دفاع از مردم در مقابل بیماری کرونا پرداختند. امید است با انجام وظایف و تکالیف قانونی خود در محضر شهدا شرمنده نشده و با پیروی از شهدا در کلیه امور موفق و سربلند شویم.

در این آیین "عنایت اله رئیسی" رئیس شورای اسلامی شهر قائمیه ، "باقر میرزایی" عضو شورای شهر قائمیه به همراه تیم مدیریتی بیمارستان قائمیه و جمعی از پرستاران و پرسنل حضور داشتند. 

 
 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 36603
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید