رسیدگی به شکایات |
||
مسئول :
|
مسعود خسروی تحصیلات : کارشناسی |
|
شرح وظایف : دریافت موارد شکایات و گزارش حضوری و غیرحضوری (پیامکی- تلفنی- صندوق صوتی – سایت بیمارستان) از بیماران و مراجعین
تعیین مهلت پاسخگویی جهت پیگیری شکایات واصله
پیگیری شکایات واصله از اداره بازرسی ، مرکز پایش مراقبت درمان (mcmc) ، پزشکی قانونی و دیگر مراجع ذیصلاح
مصاحبه و بازرسی از محل در موارد لازم
رسیدگی به امور بیماران جهت تسهیل امور مراقبتی و درمانی
راند میدانی جهت شناسایی چالش های نارضایتی در فرایندهای درمان از بخش های بیمارستان
تحلیل شکایات و گزارشات واصله با ثبت اقدامات اصلاحی بصورت فصلی
|