رسیدگی به شکایات

مسئول :

 

مسعود خسروی 

تحصیلات  : کارشناسی 

 

شرح وظایف :

دریافت موارد شکایات و گزارش حضوری و غیرحضوری (پیامکی- تلفنی- صندوق صوتی – سایت بیمارستان)  از بیماران و مراجعین
 
تعیین مهلت پاسخگویی جهت پیگیری شکایات واصله
پیگیری شکایات واصله از اداره بازرسی ، مرکز پایش مراقبت درمان (mcmc) ، پزشکی قانونی و دیگر مراجع ذیصلاح
مصاحبه و بازرسی از محل در موارد لازم
رسیدگی به  امور بیماران جهت تسهیل امور مراقبتی و درمانی
راند میدانی جهت شناسایی چالش های نارضایتی در فرایندهای درمان از بخش های بیمارستان
تحلیل شکایات و گزارشات واصله با ثبت اقدامات اصلاحی بصورت فصلی