• 1401/09/09
  • - تعداد بازدید: 83
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
بیمارستان شهید فرج اله رضازاده قائمیه

آیین گرامیداشت روز پرستار در بیمارستان قائمیه

.

رییس بیمارستان شهید «فرج اله رضازاده» قائمیه از برگزاری آیین گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در این مرکز درمانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید «فرج اله رضازاده» قائمیه، «صادق ساسانی پور» گفت: این آیین با حضور پرستاران و کمک بهیاران بیمارستان قائمیه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوه چنار در سالن اموزش این مرکز برگزار شد. که در این آیین از «راضیه قرقانی» پرستار نمونه استانی و پرستاران نمونه داخلی بیمارستان قائمیه تجلیل شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین «سید محمدعلی شهیم» امام جمعه شهرستان کوه چنار ضمن تشکر از پرستاران، بر توجه ویژه به بحث سلامت روان و خانواده تاکید کرد.

دکتر «محمود هاشمی» فرماندار شهرستان کوه چنار ضمن سخن گفتن از دولت مردمی و ایران قوی، پرستار را تکمیل کننده درمان بیمار دانست.

 

سرهنگ «علی امیری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ضمن تبریک این روز با اهدای لوح سپاس از اعضای بسیج جامعه پزشکی که در روستاهای کم برخوردار از درمان و محروم، خدمت رسانی می کنند تقدیر نمود و اظهار داشت بسیج در کنار بهداشت و درمان برای مقابله با بیماری کووید تمام تلاش خودش را انجام داده و خواهد داد.

«ساسانی پور» با تعریف جایگاه معنوی پرستاران در دوران پاندمی کووید بیان کرد: پرستاران در کنار سایر بخش های سلامت خدمت شایانی کردند، در روزی که پدر و مادر از فرزندان و فرزندان از پدر ومادر گریزان بودند این پرستارها بودند که در کنار سایر مراقبین سلامت پاندمی کووید را مدیریت کردند.

 
او افزود: با اجرا شدن قانون تعرفه ای پرستاری از پرستاران تجلیل شد.

«ساسانی پور» گفت: گروه هنرهای رزمی با مربیگری «سجاد فرجاد» به همراه گروه موسیقی در راستای جلیل از پرستاران برنامه های خود را اجرا کردند.

در پایان این آیین رییس، مدیر داخلی و مدیر خدمات پرستاری با حضور در بخش های اورژانس، بستری داخلی و دیالیز از پرستاران حاضر در شیفت تجلیل کردند.

در این آیین حجت الاسلام والمسلمین «قاانلو» مسوول نهاد ولی فقیه در سپاه، سرهنگ «دهقان» مسوول بسیج سازندگی سپاه، سرهنگ«ارجمند» جانشین منطقه انتظامی شهرستان،  دکتر «علی گره گشا» سرپرست شبکه بهداشت و درمان، «صفر ساسانی پور» مدیر آموزش و پرورش، «مسعود هوشمندی» سرپرست اورژانس 115 و مدیر حراست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان نیز حضور داشتند.

 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 70259
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید