• 1400/11/06
  • - تعداد بازدید: 215
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان شهید فرج اله رضازاده

برگزاری مراسم تودیع و معارفه سرپرست امور مالی بیمارستان قائمیه

.

مراسم تودیع معارفه سرپرست امور مالی بیمارستان شهید "فرج اله رضازاده" قائمیه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوه چنار در سالن آموزش این بیمارستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید "فرج اله رضازاده" قائمیه، رییس بیمارستان گفت: مراسم تودیع و معارفه سرپرست امور مالی بیمارستان شهید "فرج اله رضازاده" قائمیه با حضور مسیولین بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوه چنار در سالن آموزش بیمارستان برگزار شد.

 

"صادق ساسانی پور" ضمن قدردانی از زحمات "اسداله ابراهیمی" سرپرست امور مالی پیشین بیمارستان یادآور شد: "ابراهیمی" در این چند سال نهایت تلاش و همکاری را با این بیمارستان داشته و گام های مهمی را جهت پیشرفت این مرکز برداشته است که مهمترین آنها جداسازی حسابداری بیمارستان قائمیه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوه چنار از شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون است.

 

"اسداله ابراهیمی" ضمن قدردانی از رییس و مدیر داخلی بیمارستان قائمیه در این آیین گفت: هرآنچه را که در توان داشتم و آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها اجازه می‌داد برای رفاه و معیشت کارکنان و خدمت به مردم به کار بستم.

 

"مجید حضرتی نسب" سرپرست امور مالی جدید بیمارستان ضمن تشکر از حسن اعتماد مسیولین به وی، ابراز امیدواری نمود که با حمایت مسیولین و کارکنان واحد حسابداری بتواند در راه پیشرفت این مرکز گام بردارد.

در پایان با اهدای لوح سپاس و هدایای از طرف کارکنان واحد حسابداری از سرپرست امور مالی پیشین و جدید قدردانی شد.

 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 54370
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید