• 1401/09/10
  • - تعداد بازدید: 107
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان شهید فرج اله رضازاده قائمیه

تقدیر نیروی انتظامی از پرستاران بیمارستان قائمیه

.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان کوه چنار به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از پرستاران بیمارستان شهید «فرج اله رضازاده» قائمیه تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید «فرج اله رضازاده» قائمیه، رییس بیمارستان گفت: سرهنگ «لطف الله محمدی» فرمانده منطقه انتظامی شهرستان کوه چنار به همراه سرهنگ «ارجمند» جانشین منطقه انتظامی با حضور در این مرکز درمانی از پرستاران با اهدای لوح سپاس تقدیر کردند.

 

سرهنگ «محمدی» حفظ امنیت و سلامت را برای یک جامعه لازم و ضروری دانست و افزود: پس از شیوع ویروس کرونا شاهد نقش بی‌بدیل جامعه پزشکی، پرستاری و درمانی در صیانت از سلامت جامعه بودیم و هستیم، نیروهای شاغل در بیمارستان ها و نیروی های انتظامی در جهت حفظ سلامت و امنیت مردم به صورت شبانه روزی در حال ارایه خدمت می باشند.

 

«صادق ساسانی پور» افزود: مدافعان سلامت در تمامی مقاطع حساس و روزهای سخت دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، حوادث و بحران های طبیعی و یا این چند سال اخیر که کشور عزیزمان درگیر ویروس منحوس کرونا شده دوشادوش دیگر اقشار و هموطنان، حماسه های ماندگار و تاریخ سازی آفریده اند که این از خودگذشتگی و ایستادگی، همیشه تاریخ، در حافظه ایرانیان قدر شناس به یادگار خواهد ماند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 70294
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید