• 1403/04/02
  • - تعداد بازدید: 109
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان شهید «فرج اله رضازاده» قائمیه

دیدار عیدانه کادر بهداشت و درمان شهرستان کوه چنار با خانواده معظم شهدا

همزمان با دهه ولایت و امامت و قرارگرفتن در آستانه عید سعید غدیر با خانواده معظم شهید مدافع حرم دیدار صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید «رضازاده» قائمیه، رییس بیمارستان بیان کرد: به مناسبت دهه ولایت و امامت با حضور رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوه چنار، تیم مدیریتی بیمارستان قائمیه و جمعی از کارکنان این دو مرکز با خانواده شهید مدافع حرم «سید فخرالدین تقوی نژاد» دیدار و ضمن قرایت فاتحه و ادای احترام به شهدای ۸ سال دفاع مقدس و مدافع حرم، از خانواده این شهید عالیقدر تقدیر شد.

دکتر «علیرضا کلانتری» ضمن تبریک عید غدیر خم با اشاره به گفته شهید سردار «سلیمانی» افزود: شرط شهید شدن، شهید بودن است. اگر امروز بوی شهید از رفتار و اخلاق کسی استشمام شد، شهادت نصیبش می شود. تمام شهدا دارای این مشخصه هستند.

.

دکتر «سیده فاطمه آبسالان» ضمن قدردانی از زحمات، صبر و فداکاری خانواده این شهید بزرگوار و تربیت جوانی همچون علی اکبر(ع) و تقدیم شهید به اسلام و انقلاب بیان داشت: بدون شک مدافعان حرم از رزمندگان دفاع مقدس الگو گرفتند. اما اینک جوانان شور و حال اول انقلاب و دوران دفاع مقدس را ندیده و در شرایط امروز به این نتیجه می‌رسند که از همه چیز خود بگذرند و به میدان نبرد بروند، یک امر شگفت‌انگیز است. به همین دلیل هم باید عظمت کار آنها به مردم شناسانده شود.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها,اخبار بیمارستان قائمیه
  • کد خبری : 104143
کلیدواژه